نایب رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهروندان از وضعیت پیاده ۱۷ شهریور ناراضی هستند، گفت: کسبه در پیاده روی ۱۷شهریور ورشکست شده و دچار تبعات اجتماعی شدند.

مهدی بابایی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی بابایی در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، درباره پیاده راه ۱۷ شهریور گفت:مجریان طرح یک روز، این مسیر را پیاده بروند و با مردم و اصناف خیابان صحبت کنند.

او با بیان اینکه شهروندان و کسبه از وضعیتی که ایجاد شده شکایت دارند، گفت: مردم چند سال به شهرداری می‌آمدند از وضعیت خیابان ۱۷شهریور شکایت می‌کردند اما هیچ گوش شنوایی نبود؛ مردم اکنون هم ناراحت هستند. تعداد زیادی از شهروندان و کسبه در خیابان ۱۷ شهریور ورشکست شدند. ۸۰ درصد کسبه خیابان، فروشنده‌های خودرو بودند که ورشکست شده و دچار تبعات اجتماعی و اقتصادی شدند.

بابایی از کار شهرداری منطقه ۱۲ و باز کردن این معبر تشکر کرد و ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۲ کار بسیار صحیحی انجام داده چرا که اصلاً امکان تردد ایمن در این خیابان وجود نداشت.پیرو تخریب گسترده معبر مردم برای تردد دچار مشکل می شدند و شهرداری منطقه ۱۲ شجاعت به خرج داد.

بیشتر بخوانید: انتقاد تشکری هاشمی از تخریب خیابان ۱۷ شهریور | شهردار منطقه با کدام تشخیص این کار را انجام داده است؟

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر می خواهیم از کسی به مقامات قضایی شکایت کنیم، باید متخلفانی را به مقامات قضایی معرفی کنیم که این پروژه شکست خورده را اجرا کرده و مردم را معذب کردند.

پیش از این تذکر، تشکر هاشمی عضو شورای شهر از ایجاد سنگفرش خیابان هفده شهریور دفاع کرد و آن را به عنوان دستاورد مهم دوره شهرداری محمدباقر قالیباف اعلام کرده بود:«در دوره مدیریت قالیباف، علاوه حدود ۸.۵ کیلومتر مسیر پیاده‌راه ، خیابان ١٧ شهریور در مسیر میدان امام حسین تا میدان شهدا به عنوان یک پیاده‌راه آیینی و مفرح برای مردم ایجاد شد.»

کد خبر 690028
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha